۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

امام جمعه موقت ورامین:

دشمن از گسترش تفکر بسیجی در جهان به وحشت افتاده است

دشمن از گسترش تفکر بسیجی در جهان به وحشت افتاده است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن از گسترش تفکر بسیجی در جهان به وحشت افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به هفته بسیج بر لزوم توجه هرچه بیشتر به تقویت این تفکر تاکید کرد و گفت: امروز تفکر بسیج به عنوان میراث ماندگار و گران‌بهای امام خمینی (ره) فراگیر شده است.

وی گفت: اوج کارکرد بسیج در دفاع مقدس بود، که بسیجیان با حضور خود ورق جنگ را برگرداندند، امروز این تفکر نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه حتی در کشورهای غیر اسلامی در حال گسترش بوده و دشمن از گسترش این تفکر به وحشت افتاده است.

امام جمعه موقت ورامین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی. اضافه کرد: جنایاتی که صهیونیست‌ها انجام دادند، روی مغول‌ها و هیتلرها را سفید کرد.

وی با بیان چند نکته در خصوص جنگ غزه افزود: باید آتش بس دائمی در غزه اعلام و جنایتکاران صهیونیست در دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند و نیز باید سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی آن برگردد.

قدوسی نژاد اضافه کرد: متأسفانه سازمان‌های جهانی و سران کشورهای مدعی اسلام در این آزمون بزرگ مردود شدند و لکه ننگ سکوت و بی تفاوتی بر دامان آنها نشست که هرگز پاک نخواهد شد.

وی شهادت بیش از شش هزار کودک فلسطینی در مقابل چشم جهانیان را بسیار درد آور خواند و گفت: خون این کودکان مظلوم گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آنها را خواهد گرفت و مرگ اسرائیل را تسریع خواهد کرد.

خطیب جمعه امروز ورامین سپس به ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: باید در این ایام به برگزاری مجالس عزاداری به ویژه روضه‌های خانگی اهمیت داد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) شهید راه امامت و ولایت است، گفت: حضرت زهرا (س) به صورت بسیار دقیق و حساب شده ای از مقام عظیم ولایت دفاع کرد، ایشان برای دفاع از جانشین بر حق حضرت پیامبر (ص) و امامت امت اسلامی و ولایت مظلومانه به شهادت رسید، باید دفاع از حریم ولایت را از این حضرت آموخت.

کد خبر 5948648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha